تکنولوژی های ارتباطی

گزارش جلسه دهم

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۲ ب.ظ | نیکو تاجداری | ۰ نظر

این جلسه آخرین جلسه ی کلاس تکنولوژی های ارتباطی ما بود.
کلاس بسیار شیرین و مفیدی بود اما تشکیل آن در ساعت هشت صبح شاید باعث می شد آنطور که باید، نتوانیم از این کلاس بهره ی کافی را ببریم و شیرینی اش را حس کنیم!
شخصا از این که در طول دوران کارشناسی، سه کلاس در سه ترم مختف با دکتر دهکردی داشتم بسیار خرسندم.
در این جلسه باید معلوم می شد که در طول ترم هرکسی چقدر تمرین تایپ ده انگشتی را جدی گرفته بود!
استاد از بدو ورود خود به کلاس، از بچه ها خواستند که به بیرون از کلاس بروند و بعد هرکی را که صدا کرد برای امتحان تایپ بیاید.
من و دوستانم تصمیمی گرفتیم تا نوبتمان شود در یک کلاس بنشینیم و درباره ی پادکستی که قرار بود درست کنیم، صحبت کنیم!
زمان گذشت و نوبت ما هم فرا رسید...
همراه چنددانشجوی دیگر جهت امتحان به کلاس وارد شدم. هرکداممان پای یک سیستم جدا نشستیم که در نهایت می بایست برای تایپ پشت یک سیستمدیگر می نشستیم.
نوبت من شد و امتحانم را دادم. گرچه چندان رضایت بخش نبود اما استاد از من قول گرفتند که خوب تمرین کنم.
و اینگونه آخرین جلسه ی کلاس تکنولوژی های ارتباطی ما به پایان رسید...

  • نیکو تاجداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی